Restaurang byggd på vatten

Jag har glömt att berätta om restaurangen vi åt på i onsdags, kommer här ^^ Stället där vi åt var helt fantastiskt!! Har aldrig varit på något liknande ställe förut!! Restaurangen låg på vattnet! Massor massor med små trä hyddor på pålar stod utställda mitt i vattnet! Så himla häftigt var det!
Först fick man åka båt ut till en liten ö, och sen fick man gå över till andra sidan ön och där låg restaurangen!
Alla de små söta hyddorna låg en bit ut i vattnet så man fick ta av sig skorna och vada ut till dom, vattnet var ganska grund och varmt, så det var lätt att ta sig ut!
Varje sällskap eller familj som kom dit fick varsin hydda att sitta och äta i, våran var nummer 42 ^^ det såg ut som en liten by med alla hyddor överallt!
Det var lite svårt att klättra upp i hyddan och  jag trodde nästan att vi skulle förstöra den, för de knakade i den när vi klättrade upp allihopa, men det var ingen fara sa Pannidas moster och då vågade jag slappna av!
Vi beställde massor med mat och så satt vi och delade på den allihopa :) Det är inte som i Sverige direkt när man oftast har sin mat för sig själv, här delar man friskt! :D och det älskar jag! Maten var riktigt god och jag blev verkligen helt kär i själva restaurangen! Vilken ide att bygga en restaurang på vattnet! Otroligt mysigt var det verkligen!!

Kommentarer♥

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0