En onsdag i thailand

Dagarna går så fort här! vi har redan varit här i en vecka, men det känns som en evighet!
vi har gjort så mycket, och jag har sett så otroligt mycket nytt som jag aldrig kunde tänka mig att få se! att resa är verkligen magiskt! som att drömma hela tiden, fast verklighet ^^

här kommer ett nytt inlägg direkt från tidigare idag:

Nu har vi precis klivit ut ur templet, det är så himla fint här! Men jag svimmar av vad varmt det är!!
Jag var den enda “utlänningen“ här i templet så alla tittade väldigt mycket :p men jaghar vant mig och det är ganska kul ^^ Vi har precis gjort en religiös ritaul som de flesta thailändare gör någon gång i månaden, det ska skänka lyckaoch tur i livet. templet är fantastiskt fint! längtar efter att visa bilder på det!!När vi gick ut ur templet så köpte pannidas moster en sjal till mig, den är så otroligt fin! alldeles klarrosa, man blir glad av den!
jag kommer alltid tänka på thailand när jag använder den! ^^

Nu ska vi äta någonstans, Pannida säger att det ligger vid vattnet och är jättefint, men vi hittar det inte :( hoppas vi hittar det snart för jag är så himla hungrig!!

JA! nu hittade vi!! skriver sen när vi har ätit ^^


Kommentarer♥

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0