Träning, plugg och Choklad <3 ...

...Har mina senaste dagar bestått av!!
Tränar var tredje dag nu :D hittils går det bra! helt underbart det är att träna och känslan efter man tränat är ännu bättre!! Man får sån härlig glädjekick!!
Pluggat har jag gjort och gör just nu, försöker iaf! :p
Men så mycket annat som pockar på uppmärksamheten!
Härliga bloggar, en lillasyster som springer in i mitt rum för för att säga hej (?) hon är för söt hon! Älskar att ha småsyskon, alltid någon att prata och retas med! ^^ är lyckligt lottad anser jag!
Och just nu är det filmtrailers som min har min uppmärksamhet, blir så sugen på att se massa härliga och nya film! krypa ner under ett duntäcke, tända ljus, äta något gott och bara se på film! ååh vill det nu!! Men..
först plugga ^^
Har bestämt mig för att ta upp den där fina vanan jag och mina syskon hade när vi var små, det där med att bara äta godis en dag i veckan! Lördagsgodis! <3 bara ordet får mig att bli glad, lite nostaligsk kanske ^^
Lördagsgodis är ju egentligen hur smart som helst! EN dag då man får äta hur mycket sött som helst! och resten av dagarna gäller det att vara nyttig! Det känns ganska uppnåerligt! och lite härligt när man har en speciell dag att längta efter.

Kommentarer♥
Postat av: Amanda Jonsson

Svar: tack så jättemycket, vad jag blir glad. :)

2012-02-01 @ 17:09:02
URL: http://ajonssons.blogg.se/

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0