If i say the future is ours...

Blickar mot framtiden, vågar knappt ens tänka på den, för jag har inget direkt planerat, men är inte det då en möjlighet att göra PRECIS det jag känner för!!? Ta ett sista minuten flyg nånstans och stanna där hur länge jag vill, sticka iväg på roadtrip och se världen med någon underbar! Se soluppgångar i Grand canyon, åka till Italen och äta pasta och bara göra precis det jag vill! uppfylla drömmar! Se världen! Såklart krävs det ju pengar för drömmar som dessa, men vad tusan, jag tar ett jobb nånstans då!? inget är omöjligt eller hur! pengar är en oangelägenhet! Det kommer det alltid nya av, det är drömmar och chenser man ska ta vara på och fånga då de dyker upp!
Hot sand on toes, cold sand in sleeping bags,

I've come to know the friends around you
Are all you'll always have
Smoke in my lungs, or the echoed stone
Careless and young, free as the birds that fly
With weightless souls now.
So happy-hearted

Ben Howard – Old Pine


Kommentarer♥
Postat av: Maria

Åh vilken underbar text! Du och jag min älskade Eila :) <3

2012-01-17 @ 18:00:22
URL: http://ammgs.blogg.se/

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0