Chasing the daylight

Hej sötaste ni! <3
Har haft en helt okej dag idag, sovmorgon och sköna lektioner, till skillnad från dom flesta så tycker jag faktiskt att so-ämnen är riktigt roliga!! historia, religion och samhälle är typ mina favoritämnen! Idag hade vi samhälle och hantverk så det var en bra dag! ^^ Nu sitter jag och försöker göra klart lite skoluppgifter, men ska snart knäppa på tvn, koka mig lite te och bänka mig framför idol :D see you sweeties!! <3<3
387370379_largeI want to chase the daylight, like it's the last day of my life
I want to run, hide myself in the sun and feel all these fears melt away.
And I will never look back, only chasing the daylight.



Kommentarer♥

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0