Time flies but you're the pilot, It moves real fast but you're the driver

hej finaste ni! <3
Sitter och försöker plugga spanska medan jag ser på vampire diaries, äter mackor och dricker choklad :P
sägs ju att tjejer kan göra mycket samtidigt och det stämmer nog in på mig ;)
Har blivit fast för vampire diares!! jag är nog lite seg egentligen, för medan alla ser på säsong 3 har jag precis börjat på 1,an :P men men, jag kommer nog snart ikapp! :)
Har haft en bra vecka! den har gått fort, som vanligt! tycker veckorna bara flyger iväg! vi hade friluftsdag igår, hade valt paddling, kan säga att jag ångrar att jag valde det nu! shit vilken träningsvärk jag har!! värker i hela ryggen och benen! så nu sitter jag bara här framför en film med täcket om mig och dricker choklad! typ det absolut bästa man kan göra en höstkväll <3 det spöregnar ute dessutom, så känns ännu mysigare att sitta inne i värmen då! ^^
hoppas ni har en mysig kväll! :) kramar <3
pussar <3<3

Kommentarer♥

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0