Onsdagsmys <3

Hej sötisar! ^^
Sitter och ser på film och äter bullar som jag och min syster bakade igår :P
Den här veckan går så fort, redan onsdag, snart helg! :) undrar vad jag ska hitta på då! :p förra helgen var jag och Maria på fest, vi hade så himla roligt!! dansade och träffade massor med folk! ^^ får se om den här helgen blir filmmys och nått gått eller om vi kanske ska spåra lite igen! Båda är kul! får se :)
Borde sova, men är så mycket som får mig att vilja vara vaken hela natten! när man kommer hem så sent på dagarna efter skolan så blir det verkligen senare kvällar också, först plugga, sen äta och sen vill man ju gärna hinna med nått kul också, så det blir sent! Och det känner man av på mornarna, ush vad trött jag är då! och då ångrar jag att jag satt uppe så sent! hmm, måste nog bryta den här cirkeln, går och lägger mig nu! ^^ så sov gott!! hoppas ni inte sitter vakna halva natten vid datorn nu, gå och lägg er! värt det imorgon! Pussar <3

Kommentarer♥

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0