keep it in my mind

lycka, ler, sol, god mat, underbar natur, roliga människor, bästa vän, musik, bad, solbränd och så glad!
Var så glad när den här bilden togs! Jag och michaela var i Grekland och satt på en restaurang och hade precis beställt grekisk pizza, vilken var helt underbar förresten, den bara smälte i munnen! Åh blir så hungrig när jag tänker på den ^^ hihi! Det var helt underbart i Grekland och jag längtar tillbaka så himla mycket!! känns lite overkligt att tänka tillbaka, känns lite som en dröm, för allt var så himla bra mäst hela tiden! Men i vilket fall så var det fantastiskt och har bara lyckliga, varma och roliga minnen därifrån!! Kommer aldrig glömma vår resa, för det är en den bästa resa jag någonsin gjort!! saknar dig förresten Michaela!! för längesen vi sågs tycker jag! ^^ du är bäst!! <3

Kommentarer♥

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0