Before the sun goes down

Open up your heart, don't let this fall apart, All I want for you to know, this is burning up my soul
My defense is to the ground, will you trow away your doubt?, Before the sun goes down.
Hej!
Är hemma från skolan idag och försöker kurera mig. Har gått och blivit förkyld :( inte alls kul!
fast lite roligt är det ändå! för nu får ju jag sitta hemma och se film och äta glass och massa halstabletter med en filt upp till öronen, medans mina klasskompisar är på skolan ^^ hihi, fast föredrar faktiskt verkligen att vara frisk!! fryser hela tiden, och har haft hicka i flera timmar nu! :O fattar inte varför, tror det är för att jag fryser :P
Bortsett från förkylningen så har jag haft en sån himla rolig och mysig helg, och trots att jag förmodligen blev sjuk av den så var det värt det!!
Jag och Maria var hos Pixie på en fest i lördags och vi hade grymt kul!!! har inga bilder än, men när jag har dom så ska ni få se ^^ tog så galna och härliga bilder!! ;D Vi låg i gräset, drack sockerdricka utblandad med vin, kollade upp på en stjärnklar himmel, skrattade! Träffade massor med folk från säkert 10 olika länder!! dansade som tokar och pratade massa engeslka :D Åt mackor mitt i natten, skrattade lite mer. en sån där perfekt och rolig kväll som man bara blir underbart glad av!! <3 Och Maria, du är bäst!! Har alltid så himla roligt med dig!! ^^

Kommentarer♥
Postat av: mg

Åh, det är alltid underbart att vara med dig! Du är helt enkelt bäst Eila! Och finast. Och sötast. Pusssssss <3

2011-09-13 @ 16:44:09
URL: http://ammgs.blogg.se/

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0