new monday, new week, new opportunity to shine

Hej alla fina! <3
Måndag idag och en ny vecka ligger framför oss!
dagarna och veckorna går så sjukt fort om man inte tar vara på dom :)
Se till att njuta av varje positiv sak som händer!
ett litet tips från mig om man vill leva efter uttrycket "carpe diem" ^^


Min måndag har varit planerad ända in på kvällen igen :) brukar bli såna, mina måndagar, först skola till halv 3, sen brukar jag antingen träna, eller som idag, kände mig lite lat så gick och fikade med Elisa och Maria istället <3 drack kaffe och åt cookie! ^^ mysigt! sånt behövs ibland också! på kvällen skulle jag övningsköra med pappa, körde runt i stan och testade att köra i olika rondeller. ganska svårt faktiskt! var så hemskt för fick motorstopp i en rondell!!! ush vilken panik jag fick! men annars gick det som det skulle utan några större problem! ingen krock och då är jag nöjd! ^^
Nu sitter jag och planerar inför veckan :) är en hel del saker jag måste hinna med innan lovet om en vecka, för sen är vi borta i 4 veckor från skolan! på praktik :) ska bli ganska skönt att komma iväg lite, och känner att jag behöver lov!
Ska snart se ett avsnitt av gossip girl sen blir det sängen :) hoppas ni haft en bra dag! pussar <3


Kommentarer♥
Postat av: amanda ~ annasdotter

AAAAAW tack fina du :D vad glad jag blir, hiihih! jag kommer inte lägga ner bloggen än :D hhihihi kraam

2011-10-27 @ 13:22:54
URL: http://annasdotter.se
Postat av: amanda ~ annasdotter

AAAAAW tack fina du :D vad glad jag blir, hiihih! jag kommer inte lägga ner bloggen än :D hhihihi kraam

2011-10-27 @ 13:22:55
URL: http://annasdotter.se

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0