Min måndag

Dagen har varit fullspäckad med saker inplanerade ända in på kvällen! :) så är först nu jag hinner ta det lugnt och bara sitta ner och skriva (klockan är halv 11) haha upptagen tjej! :p
hade körlektion imorse :) gick helst okej, inga motorstopp!! :D men det var halt ute så var lite läskigt, var nära att slira flera gånger!
Skolan har varit rätt så lung idag! jobbade med grupprummen :) som för övrigt blir hur fina som helst!! :D ska bli så roligt att få visa slutresultatet för hela skolan ^^ redan nu är folk nyfikna och sticker in huvudet när vi jobbar och frågar nått om nån vägg eler om golvet som vi målar :) det är så kul!
Efter skolan var det teorilektion som gällde! första lektionen hittils faktiskt, jag har klarat av A-fasen hemma men kände att det kanske var bra att gå på nån teorilektion för att se om det gör det enklare att fixa faserna :) och tror faktiskt det, kändes som att teorin gav en hel del! :) hon som hade det var rolig och så träffade jag en tjej som går på foto som också skulle på lektionen :) kändes roligt att någon jag kände lite grann också var där så man inte blev ensam! :)
Sen fortsatte min dag! ^^ när teorin var klar åkte jag hem till maria :) träffade bästa Anna berglind på bussen dit :D var så himla härligt att träffa henne igen! helt underbar tjej! blir alltid så otroligt glad när jag träffar henne! sprider glädje omkring sig gör hon verkligen!! :)
Väl hemma hos maria så kollade vi lite på modelljakten när dom var i sundsvall :p kollade om man kände igen någon, maria kände igen flera ^^ så åt vi köttfärssås och spagetti :) och ett wienerbröd ^^ mysig kväll verkligen!! synd bara att jag inte hann vara där så länge!
åkte och tränade på ego kvart över 7, och sen hem!
nu sitter jag i sängen med ett avsnitt gossip girl framför mig och en tallrik med crunchy och hallonfil ^^ perfekt avslutning på den här lite smått hektiska men roliga dagen ^^
hoppas ni haft det bäst! <3
Höstig solig bild tagen av Johanna på vår fototur i helgen <3

Kommentarer♥
Postat av: sally

Wooooah, coolt!!!!!



Hoppas att grupprummen blir asbra då! :D

2011-10-18 @ 14:52:42
URL: http://nastansallys.blogg.se/
Postat av: Martin

Men tack så mycket, vad glad jag blir! Dina bilder är fina dom med tycker jag! :)

2011-10-18 @ 23:49:39
URL: http://avmartin.blogg.se/

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0