maybe i have waiting for you

Dagarna, veckorna, dom går så himla fort!! fattar inte var tiden tar vägen! men livet går åt rätt håll tycker jag! även om det kanske går lite väl fort ibland! Är på praktik nu och det är verkligen roligt! jag är på Ikea, på dekorations och inrednings avdelingen :) trivs så himla bra och tror att det kan finnas en möjlighet till jobb där senare! :D
Sen har jag verkligen världens finaste vänner! utan er, vad skulle jag vara då!!?? älskar er! <3
på fredag ska jag på bio, twilight med min söta vän Johanna <3 ska bli otroligt mysigt! breaking dawn är verkligen efterlängtad!
Är lite fundersam nu, funderar på en en viss person! kan inte sluta tänka på den personen! aahh! borde sluta göra det, för vet inte om det är värt det, men kan inte sluta! hihi, så kan det vara! men nu ska jag sova! :) puss på er!! <3

Kommentarer♥
Postat av: Ditt <3

Gullig du är! <3

2011-11-17 @ 15:19:37
Postat av: Anonym

2011-11-21 @ 21:00:13

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0