halloween :)

I lördags var det ju halloween, och jag, Kinna och hennes syster ute :) man fick komma in gratis på memento om man var utklädd så vi var såklart utklädda :D jag var ju som jag skrev tidigare utklädd till rödluvan, kinna var utklädd till en docka, zombiedocka för att göra det lite läskigare ^^ och hennes syster Maria vet jag inte riktigt vad hon var utklädd till, det visste inte hon heller :p hihi, men hon hade gjort en häftig ansiktsmålning iaf!
kvällen blev otroligt lyckad och vi träffade massor med härliga och roliga människor!! :D
här är lite bilder sen kvällen ;D hoppas ni hade en härlig halloween! :D <3
Tack för en härlig kväll Kinnis! :D

Kommentarer♥

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0