30/5 2011

Hello! ^^
Det är så himla konstigt väder nu! I ena stunden strålande sol och i andra spöregn! Man vet inte hur man ska klä sig ju!!
Haha, dagens i-landsproblem tror jag ;)

Ush, jag så himla slut i hela kroppen och huvet!! Jag och Pannida tränade tre pass på ego igår!! fattar inte varför vi gjorde det! :P haha, dessutom var det jobbiga pass, step-kondition och core! Fast vi körde zumba också och det är däremot sjukt kul!! så det kändes ändå bra efteråt, men nu är jag så sjukt trött och har världens träningsverk!!
Men tränat har vi gjort iaf! ^^

Var på stan idag och såg en så himla fin bh, ville verkligen köpa den men så fanns det ju såklart bara i helt fel storlek!! Men sen när jag kollade på hemsidan så hittade jag den, i rätt storlek för bara 49 kr!! Så nu ska jag nog klicka hem den :D Dessutom hittade jag flera fina tröjor och lite annat på rean :)
Dom hade massor med saker på rea på hm nu, så kolla in så kanske ni gör ngt fynd ^^

Titta vilka fynd jag har hittat! ^^






Kommentarer♥

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0