Sunny day!

Hej finisar! :)
Idag har varit ännu en otroligt varm och härlig dag! :D underbart! ^^
Vi hade lektion ute idag eftersom det var så fint väder :) så nu har jag fått lite färg också! :D fast tyvärr är jag typ bara lite rosa på armarna "/ fast det kommer väll kanske utveckla sig till solbränt snart ist :P hihi
Tänkte visa lite dagens outfit idag, kände att det verkligen var evigheter sedan! Bilder på dagens outfit brukar alltid bli lite småtråkiga tycker jag så idag tänkte jag att jag fotar ute ist för att se om det blev bättre, det blev väll lite sådär! Jag ställde kameran på självutlösare och ställde den i gräset typ, så på några bilder är det massa grässtrån i vägen för mig! Inte kul! Men tyckte det blev ganska fint ljus iaf! ^^

Jag var på bibioteket och skulle låna bäcker idag och vet ni vilken överaskning som väntade där??!! När jag skulle gå och låna i en sån där automat som man lånar själv i, då står det att jag inte får låna några böcker för jag har en skuld på 120 kr i försenade böcker!!!! Men herregud tänkte jag! 120 kr!! helt galet! men det vara bara att betala det. Trist! Dom pengarna hade jag kunnat göra annat kul för ist för att betala skuld! :( brukar verkligen inte vara så glömsk att jag glömmer att lämna in böcker, men känns som jag har haft ett ganska stressigt år så kanske det är därför. Gud vad jag längtar till Grekland känner jag!!! Då ska vi verkligen slappna av!! så underbart!! :) <3<3

Men här kommer dagens outfit som sagt ;)



Kavaj från Hm <3 Rosa tunika med spets från cubus <3 leggings <3 bellerinaskor <3

Jag körde på lockat hår idag :)

Kommentarer♥
Postat av: annasdotter

va söt du är :') blir jätte glad när jag hör de :D jag stannar ett tag till, tå får vi se hur länge jag orkar :D jag tror inte jag skulle klara att vara utan bloggen heelt ändå (A) PUSSSS!

2011-05-12 @ 11:54:15
URL: http://annasdotter.se

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0