Satan i gatan!

Hej söta fina läsare!! Åhh vilket helt underbart väder det har varit idag, så otroligt varmt!! Det kändes verkligen som sommar! <3 <3
I morse cyklade jag till skolan, det var jättehärligt! Solen lyste och det var så himla fint! ^^ Fast lite jobbigt var det också för jag råkade försova mig alldeles alldeles för mycket i morse!! Hade tänkt att gå upp runt halv 7 men vaknade kl 9!! Hade stängt av väcklockan och bara sovit vidare! Helt sjukt! Har aldrig försovit mig så mycket förut! "/ Så det fick bli att cykla till Kvissle eftersom jag missade bussen "/ Lite småjobbigt, men nu fick jag ju en anledning till att börja cykla igen! Ska nog försöka cykla till kvissle varje solig dag! :D älskar verkligen att cykla! det är så härligt, man får liksom lite frihetskänslor ^^ hihi!
Speciellt när ens cykelväg är så här fin!!! <3


Har ni hört Veronica Maggios nya skiva?? om ni inte lyssnat på den måste ni ju göra det!! ^^ så himla bra, här kommer ett litet smakprov :D




Kommentarer♥
Postat av: celie

Hej Eila, hur var det på resan? Det blir roligt när Ni kommer hit och få höra vad du gjorde på Resan

hälsningar celie

2011-06-17 @ 15:11:49

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0