Övningskört!

Nu får ni akta er ute på vägarna för nu har jag börjat övningsköra!!! :P hihi!
Nej men jag är faktiskt inte farlig ute i trafiken, pappa tyckte att jag körde bra, fast ändå satt han och krampaktigt höll i sig i bilstolen medan jag körde! haha!

Dagen har varit helt okej, eller riktigt härlig faktiskt! solig och fin! :) fast på eftermiddagen fick jag så himla ont i huvudet :( så orkade inte träna idag som jag egentligen hade planerat :( istället åkte jag hem och var lat! läste tidning och åt muffins, bra komplement till träning va?! :P haha, nej men ska komma igång med träningen också! imorgon kanske, eller i övermorgon... haha har blivit så lat på sistone, måste skärpa mig! :P

Avslutar inlägget med en lite söt bild på mig och Michaela :) hon har vart i spaninen en vecka och har inte träffat henne sen hon kom hem! :( hon är säkert brun som en pepparkaka nu! :D


Saknar dig söta, fina, roliga bästa och underbaraste vän!






Kommentarer♥

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0