Lunchmys! :D

Hej sötnosar!
Pluggar som en tok! Därav den dåliga uppdateringen ;)
Har en religions uppsats som ska vara klar typ nu :P men jag fick hålla på lite längre, det var ju snällt av läraren, men innebär en jäkla massa plugg för mig :P haha, men det är bara att bita ihop nu! Bara två veckor kvar tills vi slutar!! Helt sjukt skönt alltså! :D och då sticker jag och michisen till Grekland!! <3 lovely! ^^

Igår slutade vi skolan kl 12, det är lite slappt nu, men samtidigt mycket plugg, hur går det ihop?! :P Men iaf, vi slutade klockan 12, så jag och pannida åkte ut till Alnö där hon jobbar på en thai kiosk och åt lunch där :)
Maten var så himla god, vi delade på två rätter, stekta nudlar med kyckling och curry och friterad kyckling med ris och soya :) supergott! ^^


Solig lunch i en mysig park på alnö ^^

Söta Pannida som bjöd mig på lunch! :O <3 sötisen! <3

läskigt gott! ;)



Kommentarer♥

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0