"Let the rhythm change your world on the floor"

Hej sötnosar! <3
Kvällen blev superbra igår! ^^ Jag, michaela och Stina skulle ju gå på Spring break på Oscars. Vi åkte in till halv 12 ungefär och gick till Oscars, vi visade leg och jag kom in! :P hihi, trodde nästan att dom inte skulle tro att det var jag på leget eller tycka att jag inte ser ut som arton eller nått sånt XD men det var inga problem! ^^
Väl inne på Oscars satte vi oss vid ett bord och pratade, det var jättelite folk där! Och efter en timme hade det fortfarande inte kommit mer folk! det var typ tre personer som dansade! Hur öde som helst var det!
Så då gick vi iväg till memento ist, där var det raka motsatsen!! Sjukt mycket folk! vi dansade hela kvällen och det var grymt kul! ^^ Så kvällen blev väldigt lyckad ändå!!

peppade! ^^






Tycker den här låten är så himla härlig! Så peppande!!

Kommentarer♥

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0