Fredagmorgon :)

Hello! ^^
Känner mig lite småduktig nu :P Har varit ute och sprungit nu på morgonen! Blev lite inspirerad av Sofia som sa att hon hade varit ute och sprungit på morgonen för någon dag sen, så igår kväll ställde jag klockan lite extra tidigt så att jag skulle hinna med det! :P

När veckarklockan ringde (alldeles tidigt!!) var jag väldigt nära att skippa springturen och bara sova vidare!! Men på något sätt lyckades jag ta mig upp ändå, kan ha varit för att jag som alarmtext hade "tänk på bech 2011" haha :P och då kunde jag liksom inte sova längre ;) haha

Så det blev en 20 minuters springtur kl 7 i spöregnet ändå :P och nu känner jag mig väldigt nöjd! ^^ Hihi

Snart har jag körlektion "/ hjälp! kommer säkert typ köra av vägen eller nått sånt :P men hörs senare!! Puss och kram! <3<3


Kommentarer♥

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0