Vårkänslor!

Åå vad härligt det är när det känns i luften att det börjar bli vår! Idag sken solen hela dagen och det var verkligen underbart skönt! Kändes nästan inte ens som vinter längre ^^
För övrigt har jag varit så sjukt less på vintern och all snö! Så lite solsken piggade verkligen upp! ;)

Nästa vecka har vi sportlov! Och efter lovet har vi praktik i två veckor. Så dom kommande tre veckorna kommer jag spendera i Stockholm :D Ska bli skönt att åka ner ett tag! Jag är verkligen förälskad i den staden! Älskar att allt är så enkelt där! bara att ta tunnelbanan så kan man ta sig typ överallt i stan! Superskönt och praktiskt ju! ;)
Längtar till söndag! ^^ men först har jag några härliga dagar här hemma kvar ;) Imorgon ska jag träffa Michaela! :D <3 Vi har inte träffats på en vecka :( så ser fram emot att träffa henne! :)

På Fredag ska jag nog träffa William :) och kanske Maria och Johan också :) får se vad vi hittar på ;)
Lördag är det teater :D sista träningen innan vi åker så ska försöka ha lärt mig hela manuset tills dess :/

Men ni får ha en bra kväll! Så härlig som en onsdagskväll nu kan bli :P Själv hade jag tänkt att göra det sista på en skoluppgift och sedan ska jag nog krypa ner under täcket och se något avsnitt av OC! :D
Puss på er fina läsare! ^^ <3


Härlig vårbild! ^^


Kommentarer♥

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0