Så nära!

Åh det är så himla nära nu tills jag och underbara Michaela åker till fantastiska Grekland!!! Shit det ska bli så roligt!! Alltså, den här resan har vi väntat på i ett halvår nu!! Då vi bokade den! ^^ Det kan ju inte bli något annat än bäst!!
Har precis börjat packa!! :D åh, det känns så på riktigt när man börjar packa tycker jag!! Då känns det att snart åker vi!! ^^ hihi, var på stan idag också och köpte solkräm :D Den luktar jättegott och hoppas den håller bra mot solen också! Vill inte bränna mig det första man gör! :P Vore ju supertråkigt!! Nej så mycket hawaiian tropic blir det i början :D hihi!
Just nu håller jag på och fixar en spellista med låtar som vi ska lyssna på i grekland ;) det är ju så himla härligt att ha minnen till låtar, så nu lägger jag in på ipoden dom låtarna som vi kommer koppla till grekland sen :D hihi, smart tycker jag :P
Ska ta och försöka sova snart! Har sprungit runt på stan med Maria och kollat på studenten hela dagen! :D det var jätteroligt!! men är helt slut i kroppen nu alltså!! Tror att det måste ha varit årets varmaste dag idag också!! riktig utomlandsvärme!! och vi som ska åka utomlands snart!! :P haha
Men nu ska jag sova! Pussar! ^^ <3

Kommentarer♥
Postat av: wille

Hej hoppas du har det jättefint i grekland :)

2011-06-14 @ 21:34:44
Postat av: -Cajsa (Fotoblogg)

Du får gärna lägga en röst på min bild :D hade varit snällt :D Tack i så fall :)

http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=53

2011-06-16 @ 19:54:35
URL: http://cajsaphoto.blogg.se/

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0