Om 8 dagar åker vi!!! <3<3


Hihi!

Det är helt galet vad jag längtar till Grekland nu!!!! Vill bara dit, nu på en gång!! Funderar på om jag ska börja packa redan nu :P Så att det inte ska kännas lika långt kvar :P haha!
Har i alla fall nästan fixat klart allt inför resan, har bland annat köpt koss hörlurar :D Dom blir nog bra att ligga på greklandsstranden och lyssna i :D

Har fortfarande lite kvar att göra i skolan och har egentligen ingen ork till det, men det är det allra sista innan vi slutar  så det är väll bara att kämpa på! :P

Var och klippte mig igår, det bev himla mycket kortare än jag hade tänkt mig :P men bra ändå :)



Åh vad fint det är! längtar så himla mycket!!



Kommentarer♥
Postat av: Stina

Hihi, joo. Ja trivs ganska bra med att ha havet som granne ;P <3 Ska vi hitta på nått i veckan? Innan du åker? :D

2011-06-05 @ 14:07:53
URL: http://stinasundstrom.blogg.se/

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0