hola amigos! :P

Hej på er fina människor som läser min blogg! :D just nu mår jag prima faktiskt! vet inte varför, kan vara för att allt bara är så skönt nu! :D skolan slutar snart och så åker vi ju snart till greece michan och jag! ^^
Det enda jobbiga är att jag har en (jäkla!!!) uppgift klav i skolan och det är sjukt drygt för nu är jag så trött på skolan så vill inte göra ngt mer!! men jag måste kämpa!! :P
Hoppas ni inte har något kvar i skolan! det är inte kul!!
hihi :P jag sa ju att jag skulle visa shopping, eller sa jag det? :O tror jag sa det i något tidigare inlägg, har lite mycket i huvet nu så är lite smått förvirrad :P men har shoppat en hel del nu på sistone! :D till att ha i grekland såklart! :D
Här kommer det! :P
Solglasögon (pris ?, fick dom på ögat för att jag köper linser där :P men det är polaroid, så dom är säkert ganska dyra :P) och linne (fast det syns knappt, men det är jättesnyggt! :D pris 69)
Min bikini <3 den är så söt tycker jag!! :D blev fäst vid den på en gång när jag såg den! den kostade bara 44 kr!!! rea <3
Såå söt klänning! <3 <3 kostade typ 250 kr, lite dyr, men värd det!
Det var all shopping jag hade bilder på, men det finns mycket mer :P lägger upp det sen nån gång om jag har tid ;) hihi puss på er!! <3

Kommentarer♥

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0