Träningsdagbok

Tänkte att nu när jag ska träna så ofta (kolla förra inlägget :P) så borde jag ju skriva upp hur mycket och vad jag tränar :) så här kommer lite träningsdagbok för den här veckan :D

Måndag: Sprang 6 kilometer

Tisdag: Tog det lugnt (för jag hade träningsverk!! :P) fast iof så cyklade jag ju typ 800 meter hem till Johanna ;)

Onsdag: Cyklade typ 2 mil

Torsdag: Cyklade runt 1 mil

Resten av veckan... vet inte! ;) får se! :) men förmodligen ska jag springa med michaela nån dag :D <3 om hon inte fortfarande haltar!! :( vi skulle springa idag men hon hade vridit foten på nått sätt så nu haltar hon :O Stackarn!! <3
Jag hoppas hon blir bättre snart! Men vi ska iaf ses och åka ut till havet nånstans och ha picknick! ^^ Och om hon får jätteont i foten så får jag väll bära henne isf!! ;) hihi!

Ha en härlig dag allihopa!! Pussar på er! <3


Hihi, här är från då jag och michaela var ute och sprang vid bergafjärden en dag <3 så mysigt!!

Kommentarer♥

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0