På G!

Wihi!! är verkligen igång med bloggandet nu! Det är typ det enda jag sitter och gör här på jobbet! Det är så praktiskt, för dataskärmen är vänd in mot en vägg, så ingen kan se vad jag gör vid datorn! hihi :D :D Dom tror säkert att jag sitter och skickar iväg ordrar och beställningspapper och fakturor och sånt! Men icke! hihi, här bloggas det för fullt!!

Fast det enda är att man kan bli lite förvirrad när butikstelefonen helt plötsligt ringer när jag sitter här i min bloggvärld, nyss råkade jag säga när telefonen ringde
-eeh ja juste, eller... det är Eila på Nordljus!
Hon i telefonen måste ju trott jag var lite smått tokig!
Men men, det är sånt man får ta när man är bloggerska!! (jag är ju en så himla stor och populär bloggerska också! jag har ju för tusan hela 5-8 besökare per dag!! det ni! ;D)

haha, ha det bra! Vi hörs om ett tag!! (Kommer säkert bli minst tre inlägg till innan den här arbetsdagen är slut!! :D)

Sötaste syster min och jag ^^ <3




Kommentarer♥

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0