Mysig dag!

Hej fina ni! <3
Jag har verkligen haft en alldeles perfekt och mysig dag idag! ^^ Den började med en lång underbar (och efterlängtad) sovmorgon ^^ inget jobb idag <3 Sedan gick jag upp och gjorde iordning frukost :) Färska bär från trädgården, havregrynsgröt och gott té, åt frukosten i sängen framför ett avsnitt av gossip girl ^^ supermysigt!! <3
Runt 12 gick jag upp och dushade och gjode iordning mig för att åka en sväng till birsta med mamma :)
Det är inte så ofta bara jag och mamma umgås så det var verkligen mysigt att få tid till det idag <3
Jag övningskörde nästan hela vägen till stan och det gick superbra!! :D Så himla härligt att det äntligen går bra med övningskörningen :D
På birsta hittade jag en helt underbart söt klänning och ett par finfina skor för bara 99 kr! :)
Mamma hittade inget tyvärr men vi testade en massa kläder tillsammans och hon sa att det var minst lika roligt som att köpa något ^^ så hon var nöjd ändå, sötmamma ^^ <3
Efter shoppingturen gick vi till Ikea och åt lite mat och fika, så satt vi där och pratade tills det stängde :)
Det var en så mysig dag! :) Nu ska jag gå ner och dricka lite té med mamma ^^ En riktigt mamma dotter dag blev det idag! Supermysigt!! ^^
Hoppas ni har haft det underbart idag!! <3 Imorgon börjar jag jobba igen, men bara i två dagar, sen är jag ledig i nästan en vecka!! :D ska bli så fantastiskt skönt!! Då ska jag ha tid till att umgås med mina helt underbara fina vänner!! <3 längtar!! <33
Pussar på er!
Här ser ni lite av klänningen jag köpte :)

Kommentarer♥
Postat av: Johanna

Fina Eila <3

2011-07-25 @ 22:15:38
URL: http://jojosplace.devote.se
Postat av: sjuklingen michaela

Gud vad fina bilder min älskade vän! <3 och vilken underbar dag det låter som att du har haft det :) jag ska försöka bli frisk nu så vi kan träffas! ;) pöss pöös <3

2011-07-25 @ 22:43:15

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0