modell för några sekunder..

Hej kära läsare! :) Idag när jag jobbade så sa min chef plötsligt, Eila, vad har du på dig idag? en klänning svarade jag. Okej sa hon, har du lust att stå lite modell för lite kläder till webbshoppen nu undrade hon då! :D
Ja gärna tyckte jag! Spännande!! Så det gjorde jag och nu ligger det ute på webbshoppen ^^
Ni får jättegärna kolla om ni vill :D Gå bara in på Nordljus hemsida och sedan på nyheter, då ser ni mig högst upp ^^ hihi, kolla gärna! :D

Nordljus.net
Här är bilden! ^^ men det ser mycket häftigare ut på hemsidan, så gå in där ist! finns ännu fler bilder också! ;D

Kommentarer♥
Postat av: Maria

Bästa du! Har slut på pengar på mobilen, därför jag inte svarade :( men åhh du är så speciell!

Finns verkligen bara bra saker med dig Eila!!

Lika söt som du alltid är på bilden ;)

Kramar!! Ses på onsdag <3

2011-07-25 @ 20:11:09
URL: http://ammgs.blogg.se/

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0