Livet ska vara härligt!

Nu har jag ångrat mig igen, livet ska vara härligt! Man ska få unna sig lata dagar ibland och man måste faktiskt få äta något sött ibland också! Klart att man ska träna då och då också, för det mår kroppen bra av, men att lägga press på sig själv är inte alls bra!
Träning ska vara spontant och roligt, annars blir det bara en börda! Jag tänkte faktiskt träna idag, en cykeltur på 1 mil, helt perfekt, varken för mycket eller för lite, och har dessutom lagt in en massa härliga låtar på ipoden, så nu träningen går hur fort som helst!! ^^
Men som sagt, man ska inte pressa sig själv och man måste faktiskt ha lite balans i livet, vissa dagar kan innehålla träning och bra mat, men vissa dagar ska man bara kunna få ligga i hängmattan med en bra bok och äta på nått gott! för det ska va gött å leva som man säger ;) hihi
Ha en underbar dag! <3





Kommentarer♥
Postat av: Johanna

Åh vad pengar jag kommer få nu ;)

Nej jag skoja bara vännen, kan jag så kommer du lyckas galant. Får ta en tur tillsammans du och jag, springa typ till kvissle eller nåt, vad tror du? Kram

2011-07-14 @ 17:01:06
URL: http://jojosplace.devote.se

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0