Bra dag :)

Hej på er alla fina där ute! ^^
-
Idag har det varit en rikitg bra dag, fullt med folk på Nordljus idag och dom flesta var trevliga också!! Fick massor med kommetarer för min topp som jag hade på mig idag :D jättegulligt, flera kunder sa liksom, "åh vad söt du var i den där toppen" så himla gulligt!! Jag blev verkligen jätteglad!! Sånt är så sött tycker jag! När någon säger något sånt! Jag liskom lyftes lite av dom där kommentarerna, kände mig lite extra fin liksom :)
-
-
Sen så sa hon som jag jobbar för att om jag ville så kunde jag få jobba lite som modell för Nordljus nu till hösten och vintern, spännande känner jag! :D så jag sa ja! Alltid bra med lite extra pengar!! Och så får jag vara med i webbshoppen :) lite läskigt eftersom massor av folk kommer kolla på mig, men roligt också ^^
-
-
Jag har funderat mycket över var jag vill praktisera i trean, Pannida ska åka till Thailand och hon har frågat om jag vill följa med, och nu har jag bestämt mig, jag vill jättegärna följa med!! Dom jag jobbar för på Nordljus åker iväg till Thailand varje vinter och dom tyckte absolut att jag skulle åka, dom säger att det är helt underbart där, och jag är så himla sugen på att åka dit!! Så jag tror att så får det bli! Om Pannida inte har ångrat sig det vill säga
-
Idag när jag cyklade hem (har förresten cyklat varje dag nu i tre dagar, så har väll fått ihop runt 6 mil på att cykla till jobbet och hem igen :P) Ja men iaf, när jag cyklade hem idag så cyklade jag förbi en kille som gick på vägen, jag log mot honom som jag gör mot typ alla jag cyklar förbi (iaf när jag är på bra humör, då ler jag mot alla! :P)
Men när jag log mot honom så var det som om han lyste upp, han log verkligen med hela ansiktet och så vinkade han till mig när jag körde förbi honom. Det var så himla gulligt!! Och hela vägen hem hade jag ett stort leende på läpparna, bara för att jag hade gjort honom glad, tänk vad sånt där kan göra ens dag, ett leende eller en snäll kommentar, jag älskar sånt! Tänk att ett litet leende eller en enkel kommentar om att man ser söt ut i en viss tröja, det kan verkligen stärka ens självförtroende! Iaf mitt, så jag försöker att göra sånt varje dag, säga något snällt till någon, eller bara göra en så enkel sak som att le. Det är förvånansvärt vad mycket det kan göra för någon!
A smile is the prettiest thing you can wear <3

Kommentarer♥

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0