Välkommen 2011!! <3

Ja ni, 2010 är över och det är väll dags att summera det gågna året skulle jag tro.
Så tänkte göra det med en liten kort årsresumé! ^^
2010 har verkligen varit ett år fyllt med fina minnen!! Jag har rest mycket, verkligen fantastiska resor!! Bulgarien i Augusti är en av resorna jag aldrig kommer att glömma!! En och annan trip till Stockholm gjorde jag också vilka heller inte var så pjåkiga!! ^^ Har jobbat en hel del, både med sommarjobb, extrajobb och såklart också jobb i skolbänken!! Har förverkligat drömmar! Funnit nya vänner! Lyssnat på massor med bra musik och insett hur underbart faktiskt musik kan vara!! Jag har gått igenom både motgångar och varit med om framgångar! Har gråtit och skrattat, jag har varit arg, men också underbart lycklig!
2010 har verkligen varit ett år fylt med överaskingar!
Och nu u ser jag fram emot 2011!
Det här året kommer med säkerhet innehålla både det ena och det andra, kanske kommer det ibland vara fruktansvärt längtråkigt, kanske dötrist & lite tråkigt också men självklart framförallt också alldeles alldeles underbart!! <3
Nu kommer dom första bilderna med min nya kamera, sedan nyårsafon! :D
Har faktiskt kommit på ett litet nyårslöfte för i år också, kommer här...
Mitt nyårslöfte är
Jag ska göra 2011 till det bästa året någonsin!!
Hihi, puss på er!

Nyårsbilder 2010 ^^

Nyårsmaten i år:

Förrätt: Grillad haloumi, stekt paprika och skinka.

Varmrätt- fisksoppa med curry, västerbottenpaj och bröd.

Och efterätten, gjord av lilla mig ^^
After-eight tårta med polkagrädde! :)

Till tolvslaget gick vi ner till hamnen för att se på fyrverkerier!

Det var ganska häftigt att stå där i hamnen och se på alla fyrverkerier som sköts upp, man stog liksom mitt i allting. Fast egentligen vet jag inte riktigt om jag är så förtjust i det här med fyrverkerier, det är klart, det är jättefint och häftigt! Men det tär ju så otroligt mycket på miljön! "/ Det är kanske inte så många som tänker på det, men när ett fyrverkeri skjuts upp så släpper det ut jättemyket miljöskadliga ämnen! vilket inte alls är bra! så jag tycker nog att fyrverkerier kan kännas lite smått onödigt! Man skulle faktiskt kunna lägga pengarna på bättre saker.


Kommentarer♥

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0