Time stands still

Hejhej! Söndag idag, och håller på och förbereder inför morgondagen, packar skolböcker, väskan, träningskläder och allt man kan behöva en vanlig måndag ;) 
Har faktiskt varit en lite ovanlig söndag idag, har nämligen inte känner mig särskilt stressad, brukar alltid få lite smått panik precis innan helgen tar slut för det känns som att jag inte hunnit med allt jag vill, men den här helgen har faktiskt varit riktigt bra och mysig!! :) och känner att jag gjort allt jag kännt för också! ^^
I fredags var jag hemma hos michaela :) vi såg film :D och hade det allmänt mysigt! ^^ (som vi ju alltid har!<3)
Såg på farsan :) den var bra! söt på något vis!

Perfekt fredagkväll bestående av film, choklad (<3), frukt och en fin vän! ^^

Under lördagen hann jag med lite plugg, och på eftermiddagen åkte jag in till stan för att köra ett träningspass tillsammans med Michaelan ^^ På kvällen tog jag det bara lugnt! var så sjukt trött!!

Och idag, söndag har jag varit och jobbat, det var både jobbigt sina stunder men också väldigt roligt! Är så tacksam mot trevliga kunder, som har lite tålamod!! medan man kan få något fel på andra kunder!! det kom in just en sådan kund idag och det tog på krafterna kan jag säga!!
Men efter arbetsdagen kunde jag belöna mig med lite härliga saker från butiken :)
Dessa fick följa med hem idag ^^

Söt slickepott

fina bakformar

Baktillbehör från härliga RICE! :)




Kommentarer♥

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0