I'm on your side

Hej hej! :-)
Gissa vad jag gör?? :P haha, pluggar! of course! känns som det är det enda jag gör nu förtiden! Men det är den här veckan sen kommer det lugna ner sig lite, har matte sista gången imorgon!! :D helt underbart! fast iof avslutar vi kursen med prov, men ändå, aldrig mer matte!! inte på flera år iaf! känns underbart! ^^

Sedan har jag en del inlämningsuppgifter som ska in denna veckan också! Så det är bara att kämpa på nu!
Nästa vecka lägger sig förmodligen lugnet igen :) hoppas det iaf annars går jag för tusan in i väggen!! Haha, nej då, så illa är det inte, men det ska bli skönt att slippa plugga 24,7 iaf!!

Här har ni dagens, blev inte så värst bra bilder, men det får duga!! ;)
Kram! :*



  • Kavaj :) hm, 199 kr
  • Vitt linne, ginatricot
  • Svarta strumpbyxor, hm
  • Armband och ring, lindex och indiska.

Kommentarer♥

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0