how's your heart doing

Hej! :D Just nu är jag på ett himla bra humör!! :D hela kvällen har jag liksom bara haft ett leende på läpparna ;) hihi!
Konstigt egentligen att jag är så glad :P haha, för det har egentligen varit en väldigt intenisv och lite jobbig dag!

Först så klev jag upp väldigt tidigt!! (runt 05,30) för att åka till ego och träna ett body pump pass :) älskar att träna på morgonen! man känner sig så duktig efteråt! och dessutom en bra start på dagen ;P haha! fast idag kände jag mig mest bara trött efter träningen :/ (fast lite duktig också ^^)

Vi slutade skolan halv 5 idag, avslutade med ett matteprov! :/ sista timmen! det står ju inte direkt på min lista över favoritsaker att göra en torsdags eftermiddag! (har ingen sån lista, men om jag skulle ha det skulle matteprov definitift inte stå med där!! :P), men trots matteprovet och att jag känt mig lite allmänt trött idag så är jag så himla glad! ^^
Så, avslutar inlägget där innan jag tröttar ut er alldeles för mycket :P haha

Här kommer iaf lite bilder som de som inte orkar läsa texten kan kolla på! :P för det skulle jag gissa att dom flesta inte orkar, eller hur? haha, hade jag rätt?? :P eller inte? :o ;) hihi, puss på er!! <3



Ser det inte lite ut som att vi sitter och kissar i gräset!?
Men nej det gör vi inte!!! :P
Bilderna är från i somras då jag och michaela tog kort ^^ älskar bilderna vi fick då!! så somriga och fina! längtar verkligen till sommaren när jag bläddrar igenom dom :) <3

Kommentarer♥
Postat av: Anonym

Åhh, älskar bilderna men många blev lite knasiga också, särskilt dessa hihi :D bra jobbat i dag Eiluus fortsätt så! Hoppas du får MVG på provet ;) Nu ska jag ha spanska snart. Vi syns ikväll :) Pöss pöss <3

2011-01-21 @ 09:56:23
URL: http://michaelazz.blogg.se/
Postat av: maria granholm

HUR FIN FÅR MAN BLI EILA? <3

2011-02-07 @ 11:26:04
URL: http://ammgs.blogg.se/

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0