Fredag! :)

Åå vad skönt! Äntligen fredag! :') Underbart! Iof så kommer jag behöva ta tag i en hel del plugg nu i helgen, men sovmorgon får man ju iaf! :) Skoldagen har inte varit allt för ansträngande! Hade bara två lektioner så slutade runt halv 2 :) Kvällen ska nog bara spenderas hemma med en film och något gott ^^ kände för att bara ta det lugnt ikväll! :)
Dagens outfit (har blivit riktigt bra på att uppdatera det :P älskar min kamera!! ^^)



Idag har jag på mig:
  • Grått linne med volang, från HM 149 kr
  • Svart kofta Stockholms stadsmission 69 kr
  • Svarta jeans very moda 79 kr (Rea!)
  • Kängor med klack (ÄLSKAR dom!! ^^) köpte dom i sthlm när jag var där senast :)
  • Armband Indiska (julklapp från michaela ^^ <3)



Kommentarer♥

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0