Bakning på G!! ^^

Hello! :) kände mig så himla sugen på något gott när jag satt på bussen hem från skolan idag, så därför bestämde jag mig för att baka! :D det var faktiskt jättelänge sen jag bakade nu, jag som brukade göra det så ofta förut, men skola oh träning och sådan har liksom gjort att jag inte hunnigt. Kände att det var dags nu!

Sagt och gjort, efter att vi ätit middag drog jag igång med smet till chokladmuffins, men vet ni vad det första jag gör är!!?? jag tappade ett ägg!! I kylen!! det första jag gör liksom och herregud vad kladdigt det blev!! så det var bara till att städa! Men nu är jag igång igen ;) hihi, ska vispa ihop alla ingredienser och sedan göra topping :) resultat kommer upp snart! :)


Redo för bak med min nya slickepott :P haha :D

Kommentarer♥
Postat av: Stina

Sör slickepott, hihi :D <3

2011-01-26 @ 22:50:53
URL: http://stinasundstrom.blogg.se/
Postat av: Stina

jag menar såklart: SÖT )

2011-01-26 @ 22:51:12
URL: http://stinasundstrom.blogg.se/

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0