Vilken underbar vecka!

Äntligen helg och ännu en vecka har gått, en underbar vecka! Det har hänt så mycket denna vecka att jag har lite svårt att smälta allt. Vet inte om jag ska berätta allt här på bloggen, gillar att vara någorlunda anonym. Men kan ju iaf säga att jag har träffat någon, en underbar person som får mig att bli så glad och känna mig så betydelsefull!
Allt känns lite som en dröm, lite surrealistiskt på något vis, men väldigt härligt!

Skolan den här veckan har varit helt okej, inte så mycket plugg, så jag har hunnit med lite annat än att sitta och tokplugga varje dag ;) Tex så har jag tränat på ego med världens bästa Michaela och Anna, träffat Sofia halvarsson som man inte ser alltför ofta nu för tiden :) <3
Sen så har jag umgåtts en hel del med Maria Granholm :) Vilket verkligen varit jättetrevligt! ^^ sötare person får man leta efter! ^^ I tisdags var vi och åt på china thai och sedan gick vi på birsta :) Och i Torsdags var vi och fikade och så pratade vi om en massa saker! Jättemysigt! :)

Nu är det Lördag och jag har väl inte några direkta planer för dagen, jag och mamma tog en promenad på morgonen och tog lite fina vinterbilder. Det är verkligen otroligt fint ute nu, efter att det snöat i flera dagar har äntligen solen letat sig fram och det glittrar verkligen i alla snödrivor där ute. Dock är det sjukt kallt! termometern här hemma visar på -27 C° kallt! men fint! :) Ikväll ska jag träffa en viss person, säger inte vem... ;) hihi <3 ni får kanske veta senare :) Puss på er alla! :)

Visst är det underbart vackert med vinter! Att se på iaf ^^




Kommentarer♥
Postat av: Wille

Underbar, hmm... är du! :D

2011-02-19 @ 16:24:31
Postat av: maria =D

Du är så himla bäst! :D

2011-02-21 @ 18:17:26
URL: http://ammgs.blogg.se/

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0