Stockholm!! :D

Hej på er fina läsare!! :)
Idag är det Fredag igen ;) haha, gud vad tiden går, den här veckan har verkligen gått fort! fast samtidigt långsamt!
Jag har nämligen räknat ner varje dag nu sedan förra veckan, räknat ner till just denna dag! ^^ hihi, för idag sticker jag, Maria, William och Johan till Stockholm!! Guud vad roligt det ska bli! Vi ska gå och shoppa, fika, mysa och bara ha det jättebra!! ^^ Fast det är mycket vi vill hinna med, på bara två dagar! Så vi får se hur det går ihop ^^ i vilket fall kommer det bli så himla roligt! :D

Nu sitter jag här på skolan och har cad (är som datakunskap) och vill bara att klockan ska bli 4, för då åker vi! ^^
Men innan det ska jag och Maria handla någon tidning och lite godis som vi kan ha på resan :D

Ni får ha en riktigt bra helg allihopa!! puss på er! ^^

Sommarbild igen! ^^ såna här bilder behöver man nu när det är så mörkt och kallt ute! ;)

Kommentarer♥
Postat av: Michaela

Gud vad roligt!!! :D Och vad fin den nya designen blev, superfin! :) Hoppas ni får det bra i våran vackra huvudstad :D

pöss pöss <3

2011-02-25 @ 11:47:07
Postat av: maria =D

gulligaste eila!! saknar den helgen så himla mkt! <3

2011-03-02 @ 17:27:53
URL: http://ammgs.blogg.se/

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0