Lite förändringar :)

Hej hej! :D
Som ni förhoppningsvis (hoppas att det funkar!!) ser så har jag, eller min syster Freja, gjort om designen här på bloggen :)
Jag tyckte det behövdes en förändring så nu är den lite omgjord :) Hoppas ni tycker om den! ^^

Hoppas ni får en jättebra Torsdag :) Mina planer för dagen är först skola klockan 10, och sedan ska jag nog träffa Johanna en snabbis! :) <3 efter det är det träning som gäller! Box challange och core med Anna på ego :D
Efter träningen, ikväll, beger jag mig till underbaringarna på kvartersteatern! ^^ ska bli så roligt att flumma av sig lite där :P haha, för det brukar bli ungefär så ;)
Ja, så ser alltså dagens planer ut, fullbokat hela dagen! ^^ härligt :)
Nu ska jag gå och äta frukost! ha det bra allihopa! <3

Kommentarer♥

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0