leaving town..

Hej hej söta bloggläsare! :)
Har vart dåligt med uppdateringen på senaste, och dom senaste dagarna kommer det inte bli så mycket bättre, tyvärr..
Ska nämligen iväg på en liten resa, 10 timmars bilande ner till värmland, haha.

Min mormor och morfar bor där, och morfar fyller 70 år, så vi ska ner och fira honom :)
Det ska faktiskt bli lite mysigt att åka bil så länge ^^ brukar tycka att det känns som en evighetsresa, men nu har jag tre tidningar och en bok att läsa, så det ska ändå bli helt okej! :)

På söndag är jag tillbaka, men har ställt in en tidsinställt inlägg (första gången :P) haha, så vi får se hur det går, om det kommer upp ;)


Åh, längtar efter att läsa dom här härliga tidningarna ;)

Prenumenerar på veckorevyn och allt i hemmet, hälsa tidningen fick jag av mamma för hon tyckte synd om mig när jag satt på jobbet och inga kunder kom :P

haha, fast när hon hade åkt och köpt tidningen så kom det helt plötsligt massor med kunder, så då hann jag inte läsa tidningen ;) hihi, så nu har jag 3 tidningar att plöja mig igenom under resan, ska nog inte bli allt för svårt med tanke på att resan är 10 timmar lång! ;)

Hihi, pussar på er! :)

Kommentarer♥

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0