Kärlekens dag! <3

Den 14 februari 2011, är dagens datum, vilket innebär att idag är det alla hjärtans dag, dagen då man ska visa sina nära och kära hur mycket dom betyder och hur mycket man älskar dom.

Jag vet att det är många åsikter om just den här dagen, vissa tycker att den är fullkomligt onödig, och att man istället ska visa sin kärlek varje dag. Medan vissa anser att det är en jättemysig dag eftersom den oftast är så fylld av kärlek.

Jag hör nog till de sistnämnda, jag tycker verkligen om alla hjärtans dag! Fast samtidigt tycker jag verkligen inte att det är den enda dagen på året då man ska visa sin kärlek, det ska man göra så ofta man kan!

Men bara det att det finns en speciell dag ämnad för kärleken är så fint tycker jag!
Så ut med er och visa er kärlek till alla runt om er, det är dom värda! ^^



Kommentarer♥

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0