A look to the future..

Hello på er söta läsare! :)
Idag har vi varit med skolan på framtidsmässa! :) Det var ganska trevligt ^^ En massa högskolor ställde ut, så man kunde gå runt och kolla vad de olika skolorna hade för utbildningar att erbjuda.
Sedan var det även en massa UF företag som ställde ut, vilket var väldigt roligt att kolla på! Jag och Maria funderar på att skapa ett UF företag tillsammans i trean, det skulle vara väldigt roligt! för det verkar som vi har lite liknande idéer :D

Att gå på mässan var helt okej, hittade iof ingen skola jag fastnade för, men att se på alla UF idéer var roligt :) Jag gick med Maria, Hannah och Pannida :) Hannah och Pannida åkte ganska tidigt, men jag och Maria stannade till eftermiddagen, hennes pojkvän ställde ut med sitt UF företag, så vi var där och pratade med honom, han hade ett miljöföretag vilket jag tyckte var bra ;) Så fikade jag och Maria och pratade om allt möjligt! mysigt! :)

Efter mässan så mötte jag upp Michaela och vi åkte till Birsta :D vi hade en jättetrevlig shopping tur! :) vi åt på ikea, handlade på rut.m.fl och pratade en massa! Det var längesen vi sågs, så det blev mycket prat om allt möjligt som hänt på senaste tiden som vi inte hunnit prata om :) Är så himla härligt att umgås med Michaela ^^ Vi har verkligen känt varandra hur länge som helst! så vi kan prata om allt med varandra!! så skönt! ^^
Men nu måste jag gå och plugga lite spanska, Abrazos y besos ^^ hihi! <3


Härlig sommarbild! ^^ Åå, vill bara ha sommar nu!! :')

Kommentarer♥

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0