<3

Hej underbart fina läsare! måste säga det igen, men vad ni är söta! Trots att jag inte bloggat på flera dagar så har inte statistiken sjunkit något! :D vad ni är söta! ^^ hihi!

Har ju som sagt varit borta från bloggningen ett tag nu :( men det är för att jag ju har varit i vår kära huvudstad med William, Maria och Johan :D Åå gud vad roligt vi har haft! Känner mig så himla glad nu! Det finns ju så mycket att vara glad över i livet, Jag har underbara fantastiska vänner, jag har William ^^ <3 Min familj är så söt, skolan går bra, jag är frisk och det går mot vår!! Alltså, kan det bli bättre!? :D <3

Idag är det iof måndag och det brukar alltid kännas som en lite extra tung dag, men inte idag! :D
Vi har nämligen haft friluftsdag idag, en lite annorlunda friluftsdag faktiskt. Jag sov nämligen över hos William och Maria inatt, så vi gick till friluftsdagen tillsammans (som var i sidsjö nära deras hus), men när vi kom dit var det ingen där! :O

Så vi satt och väntade där ganska länge, tillslut kom en lärare och vi fick veta att vi inte började förrän om typ en timme, så då fick vi sitta och vänta :/ sen när vi väl börjat så hade vi inte blivit uppskrivna på någon aktivitet så vi fick gå en promenad, utan att bli uppskrivna! :O Så vi tyckte det kändes lite onödigt att stanna kvar, så vi tog en promenad hem till Maria istället ;) Så satte vi på deras bastu och satt och bastade, åt glass och pratade i typ en timme :D och sen såg vi på film resten av dagen :) var verkligen supermysigt!! :D <3

Nu sitter jag hemma och försöker packa upp lite, går sådär, har typ slängt ut allt ut resväskan, men allt ligger på golvet och orkar inte lägga in det i garderoben :P haha, vad lat jag är!! hihi, men ska väl ta och skärpa mig och fixa packningen nu :) Puss på er sötisar! Och förresten, har en massa shopping att visa sen, när min kamera är lagad :D puss och godnatt! ^^

Kommentarer♥

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0