Free falling

Hello! :D
sitter och pluggar lite till körkortet, har precis gjort en god choklad banan milkshake! :) Ska snart ut och springa med min underbara vän Michaela <3 ska bli skönt att få springa och släppa alla tankar som snurrar runt i huvet just nu! Har lite svårt att bestämma mig för en massa saker, har fått en förfrågan att bli teaterledare för småbarn, skulle vara roligt och mysigt men vet faktiskt inte om jag vill eller hinner "/ sista året nu och känns som att all min fokus ska gå till skola och jobb. Vet inte, måste fundera lite mer innan jag bestämmer mig!!
Ska som sagt bli skönt med en springtur och släppa tankarna för ett tag och bara springa! :)

Kommentarer♥

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0