Life´s sweet

Hej! Måste erkänna att jag faktiskt verkligen ser fram emot hösten, när höstsolen skiner sådär varmt och luften och klar, lätt och lite kall, att få börja använda härliga stora halsdukar, fina jackor och snygga höstskor! Älskar verkligen höstmodet! det är så himla snyggt och vill typ bara köpa upp allla butiker som skyltar med så himla härliga kläder överallt!! ^^ men har iaf köpt ett par kängor :) hur snygga som helst! ska visa dom sen när jag kommit på hur jag ska fota dom :P min kamera är sönder och mobilkameran suger verkligen! men kommer på ngt ^^
Än har träden inte börjat ändra färg så värst mycket, men längtar tills om några veckor, för det är så himla vackert när alla träd har färgats i orange, vitt och rött! då känns allt så sprakande och varmt liksom! :) då ska jag springa runt i mina nya kängor och hoppa runt i alla löv som fallit ner överallt på marken ^^ hihi!
Kom förresten på att det var just när vi tog dom här bilderna som jag och Maria började bli vänner ^^ hade typ aldrig pratat med varandra förut men när vi började prata vi blev vänner i princip på en gång ^^ hihi, och nu är vi ju ungefär så nära vänner man kan vara ^^ tänk vad saker som kan hända på ett år!! och helt galet vad fort det gått sen vi tog den bilden i höstas, känns ju som typ en vecka sen, men samtidigt när jag tänker på alla saker man gjort sen dess var det ju evigheter sen!! Är iaf glad att vi började prata Maria! ^^ <3
Men nu sötisar ska jag hoppa i säng! Pussar! <3

Kommentarer♥
Postat av: maria

Åh, du är alltid så himla bäst! Vi skulle ha hittat varandra förr eller senare, för jag tycker du är så himla speciell och bra på alla sätt. Puss!

2011-08-27 @ 14:10:37
URL: http://ammgs.blogg.se/

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0