Saknar dig!

Saknar min fina vän Maria!! Vill vara med dig och stötta dig just nu! Kan inte förstå att han har åkt nu!
Att halva ditt hjärta är på andra sidan atlanten nu, i USA, jag kan inte fatta! Men jag vet att det gör fruktansvärt ont, och jag ska hjälpa och stötta dig ända tills det inte gör så ont längre! Du är den mest fantastiska och finaste människa jag träffat! Kommer aldrig svika dig, jag kommer alltid finnas där för dig! Alltid! <3
Vilken magiskt underbar sommar vi har haft tillsammans!! <3<3
Kinamat i parken, det var johans studentdag vädret var underbart och skolan skulle snart sluta och vi hade hela sommaren framför oss! ^^
Vi gjorde en del galna saker ^^ som att klättra upp på ett högt tak, se utsikten och lyssna på härlig musik! <3
Vi åkte båt! på Selångersån, under Alnöbron och till en underbart vacker ö!
Vi badade, både på dagen i solskenet och på natten under stjätnhimlen <3
Vi snorklade! :D hihi, bilden är på världens sötaste Johan och Maria! ^^ <3
Vi åkte till tranviken!
Och hela tiden var allt så underbart, galet, roligt och mysigt!!
Har aldrig kännt mig så lycklig och fri under en sommar förut!! Ni är bäst!! <3

Kommentarer♥
Postat av: mg

Du är världens vackraste vän! Så otroligt speciell och så fint hjärta. Blir tårögd bara jag tänker på hur underbar sommarn varit. Så mycket kärlek bara. Och roligt. Och hur härlig framtiden kommer bli. Finns inga ord min bästa vän! <3 < <3 du får komma hit snart så kan vi ha det bäst. Jag älskar dig <3

2011-08-07 @ 16:29:13
URL: http://ammgs.blogg.se/

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0