I,d rather be with you

Söndag och första veckan i skolan klar, snart ny :P den här veckan har det varit både upp och ner. Vi har fått en ny och så mycket bättre mentor, en helt okej ny svenska lärare och en jättebra samhällskunskap lärare! :D
Känns faktiskt som att det kommer bli ett grymt sista år!! Har haft en hel del funderaringar fram och tillbaka under veckan, funderat på om jag verkligen valde rätt program då i nian när man valde och om jag känner mig motiverad till att fortsätta plugga där nu, men har kommit fram till att jag valde helt rätt!
Jag menar, hade jag inte valt det här programmet så hade jag inte fått lära känna flera av dom underbara personer som jag lärt känna idag! och en massa andra fördelar med! :)
Nu till våren ska jag och Pannida förmodligen åka till thailand och praktisera! vi har inte bestämt oss än, men det vore verkligen grymt! Tror att alla val i livet man gör leder fram till något bra! Man måste bara våga göra dom!

Kommentarer♥

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0