Hej fina ni <3

Ett tag sen jag bloggade nu! Har varit i stockholm en vecka med världens finaste människa Maria Granholm :) <3

Vi har haft så himla galet roligt!!! Vi har gjort typ ALLT verkligen! ^^ Bland annat Shoppat (såklart), gått på skansen och sett måns zelmerlöw, vi har fikat ute i solen, gjort drinkar och gått ut och dansat, tagit navelpiercing, sett MOHOMBI!! och crossfire!! Vi har skrattat hur mycket som helst, tagit promenader i vår helt underbara huvudstad! Åh det har verkligen varit en otroligt härlig vecka!! <3
Gud vad jag önskar att jag bodde i sthlm ibland! så roligt och mysigt där, och det finns så mycket härliga människor där!! Roliga affärer och mysiga fik och typ tusen möjligheter! Sundsvall bleknar i jämförelse med Stockholm måste jag säga!!
Hade tyvärr inte med mig någon kamera på vår resa, fast hade så himla gärna velat haft det!! Men min kamera är på lagning :( Så har tagit lite bilder med mobilkameran, men dom finaste biderna är på marias kamera ^^ så dom får ni se senare :) tills vidare får det bli dom här suddiga bilderna ^^
Otroligt söta Maria! <3
Skansen ^^
Älskar dig min underbara vän! <3

Kommentarer♥
Postat av: Maria

Du är världens bästa och det här har vart en sån jävla härlig och underbar vecka! Tack för att du bara finns och är så otroligt bäst på alla, alla, alla sätt! Love you <3 ses imorgon!!! <3

2011-08-23 @ 00:43:42
URL: http://ammgs.blogg.se/

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0