With sun in my eyes ^^

Hello Sunshines!
Idag när jag och Pannida vaknade upp så sken solen och jag kände på mig att dagen nog skulle bli ganska bra! ^^ Vi vaknade ganska sent, runt 12, så det blev ingen direkt frukost, istället gjorde Pannida iordning jättefin lunch! Så satt vi ute i solen på balkongen och åt mat och solade! Supermysigt!!

Efter lunchen bestämde vi oss för att ta en promenad till stan :) Pannida bor i Bosvedjan så det blev en rejäl promenad kan jag säga! Tog runt en och en halv timme!! Men det var ändå jättemysigt! För det var verkligen jättehärligt väder! :) Lite jobbigt var det att gå så långt för jag hade lite för små skor som skavde hela tiden, så nu har jag fått jobbiga skavsår på båda fötterna "/ tur att jag bara ska ta det lugnt ikväll ^^

Vi tog lite söta bilder längs vägen :) fast lite trist var det att min kamera dog precis när vi hade hittat det perfekta stället att fota på, en backe full med fina blå blommor! :( men vi fotade med mobilen ist, inte lika bra kvalité, men det funkade ^^




När vi efter 1 och en halv timme äntligen anlänt till stan så köpte vi en varsin glass och vilade våra trötta fötter på en parkbänk i solen ;) Riktigt mysig!! <3 Hela dagen har varit rätt så mysig! ^^ Och ikväll ska jag som sagt bara ta det lugnt! :)
Hoppas ni får en skön långfredag! Puss på er! ^^



Kommentarer♥

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0