Vårledig!! <3

Åh gud vad skönt!! Äntligen loov! Känns underbart! Dom senaste tre veckorna har varit så sjukt stressiga och har haft så mycket i huvudet att jag var helt slut! Men nu äntligen lov!! Ska bara vila, njuta, sola, träffa vänner och släkt och ha det bra!! ^^ Underbart! ^^

Lovet började väldigt bra! :) Igår, (skärtorsdag) hade vi klassfest, vilket var jättemysigt och roligt!! Vi åt supergod mat som Pannida lagat och så lyssnade vi på musik, drack god bol med jordgubbar, pratade, skrattade och dansade! En perfekt kväll! ^^

Runt kl 1 började alla åka hem, jag stannade och sov över hos Pannida, jag har så himla långt hem så det blev enklast så ;) och så var det mysigt när alla gått att prata igenom kvällen och så ^^ (fast saknade dig Maria ^^ bara så du vet! ^^ vi brukar ju alltid prata igenom allt, men vi får träffas ngt på lovet ist kanske? ^^)

Hoppas ni kommer att ha ett underbart lov söta läsare!! Kram!!! <3



Jag och Maria tog en liten promenad till city gross under kvällens gång ;) läsken och jordgubbarna till bålen tog slut, så vi gick och köpte mer :D

Haha, ja man får ju bjuda lite på sig själv också!!

Sötis! ^^

<3





Kommentarer♥
Postat av: mg

Haha :"') du är bara för underbar!

Vilken härlig vecka vi haft förresten.

Men åh, saknar dig ju! <3

2011-04-23 @ 20:05:13
URL: http://ammgs.blogg.se/

Här Kommenterar du♥

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail♥ (bara jag som ser)

Din fina blogg♥

Din Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0